søndag 17. april 2011

Påskerebus og eggejakt!





 Idag har vi hatt en deilig søndag!
Vi har bare kosa oss fra vi sto opp og helt til ungne var i seng.
Vi har laget en tradisjon med påskerebus for å finne egget som påskeharen har gjemt på natta,
og siden William skal være hos pappan sin i påsken hadde vi jakten idag!

Jeg skriver lapper til William der det f.eks står: "noe hvitt som vi trenger når vi baker"
da sikter jeg til melet og neste ledetråd ligger i melskuffen, i melskuffen fant han en lapp der det sto:
Under en blomst som vokser på trappa, så da måtte han ut å lete. Ca 20 lapper måtte han gjennom før vi endte opp i sandkassa der eggeskatten var gjemt!
Lykkelig gutt og da blir mor også lykkelig ;)

Jeg har kost meg i hagen idag å gjort klart drivhuset for årets tomater og agurker.
Det vokser hvitveis, hestehov, blåveis og liljekornvallen har også begynt å strekke seg.
Tulipanene fra i fjord har også kommet opp igjen og hagen våkner til liv!

God Palmesøndag

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for dine ord ;) Jeg setter pris på hvert eneste ett!

*SMASK*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...